Nie wiem, czy wiecie, ale w MyDeal można wypowiadać się na specjalnym forum (po zalogowaniu się, oczywiście). Przed kupieniem deala z tego portalu staram się odczekać chwilę i sprawdzam, czy nie został on wcześniej opisany. Tu akurat jest tak, że deale na tym portalu pojawiają się co jakiś czas, tylko w zmienionej formie. Partnerów mają jednak stałych.
http://www.mydeal.pl/forum.php
witam,dlaczego czytam tak bardzo złe opinie o waszym portalu,i naciaganiu ludzi na kase?sama nie wiem co myślec o tym? zastanawiam sie czy wogóle mozna korzystac z waszej sprzedaży wyjazdów na wypoczynek?Czytałam bardzo dużo opinii,wrecz wyzwiska ,ze ludzie zostali przez WAs oszukani.....Napewno moje zapytanie nie bedzie widoczne,ale prosze o rozwazne działania.pozdrawiam
OdpowiedzUsuńAno niestety, MyDeal nie jest bez skazy. Dotąd byłam bardzo zadowolona (cztery kupony do restauracji, cztery kupony na pobyty w Polsce - wszystkie zrealizowane i satysfakcjonujące). Ale teraz natknęłam się na minę. kupon na pobyt w Berlinie (sporo, bo 699 zł) z długim terminem ważności. I nagle okazuje się, że ani hotel ani pośrednik, z którym hotel współpracuje nie mają pojęcia o ofercie. A MyDeal ociąga się z udzieleniem jakiejkolwiek informacji. Maila z opisem sytuacji i korespondencją z hotelem oraz pośrednikiem wysłałam trzy dni temu, wczoraj dzwoniłam i pani mnie poinformowała, że mają 48 godzin na odpowiedź. Problem w tym, że to juz jakieś 72 godziny i nadal zero odpowiedzi. Nie podoba mi się to. Jeśli ta kasa przepadnie, to zdecydowanie był mój ostatni zakup w tym serwisie. I oddam sprawę do sądu. Przykro mi szczególnie dlatego, że korzystałam z serwis wielokrotnie i zawsze byłam bardzo zadowolona (żadne "traktowanie jak klienta drugiej kategorii"...
OdpowiedzUsuńMydeal to jedno wielkie oszustwo i naciągactwo, kupiłam kupon ale nie został on zrealizowany, pisałam do nich ale ciągle żądali numeru ID zamówienia (nie wiedziałam co to za numer) i jak w końcu go dostali to wysłali mnie z reklamacją do grupera. zapytałam dlaczego tam skoro kupon kupiłam od nich to się tłumaczyli pomyłką. w kolejnym mailu dostałam informację że dostanę zwrot gotówki w ciągu 3 dni, minęło 2 tygodnie i ciągle nic. wysłałam kolejnego meila i kolejnego i żadnego odzewu. byłam u rzecznika praw konsumenta i za jego namową sprawę skieruję do sądu.
OdpowiedzUsuńdziękuje za te opinie, właśnie chiałam kupic wycieczkę do Barcelony, zdziwiło mnie, że nie ma terminu i zaczełam szperac i natknelam sie na mnóstwo niedobrych opinii. No coz kupie bilet i hotel sama bez pośredników.
OdpowiedzUsuńZaproś osoby dostaniesz 10 zł-informacja krótka i jasna, nie dajcie się nabrać, zaproszone osoby muszą dokonać zakupu i to w określonej kwocie aby dostać 10 zł, tłumaczą się, że to jest w regulaminie, szkoda tylko, że podczas informowaniu o zaproszeniu osób, podczas zapraszania, nawet kiedy osoby zaproszone zamówią newslettera nie ma o tym słowa, uważam, że to nieuczciwe
OdpowiedzUsuńChcecie coś kupić sprawdźcie najpierw ceny gdzieś indziej. Zainteresowała mnie oferta zakupu urządzenia do czyszczenia uszów, duża zniżka, że niby urządzenie kosztowało 69 zł, a po zniżce 15,90 zł, coś mnie tknęło i sprawdziłam na allegro, cena 11,90
OdpowiedzUsuńuszu, jełopie
UsuńHahaha
UsuńChcecie coś kupić sprawdźcie najpierw ceny gdzieś indziej. Zainteresowała mnie oferta zakupu urządzenia do czyszczenia uszów, duża zniżka, że niby urządzenie kosztowało 69 zł, a po zniżce 15,90 zł, coś mnie tknęło i sprawdziłam na allegro, cena 11,90
OdpowiedzUsuńZaproś osoby dostaniesz 10 zł-informacja krótka i jasna, nie dajcie się nabrać, zaproszone osoby muszą dokonać zakupu i to w określonej kwocie aby dostać 10 zł, tłumaczą się, że to jest w regulaminie, szkoda tylko, że podczas informowaniu o zaproszeniu osób, podczas zapraszania, nawet kiedy osoby zaproszone zamówią newslettera nie ma o tym słowa, uważam, że to nieuczciwe
OdpowiedzUsuńOstrzegam, już 2 razy zostałam oszukana przez oferentów My Deal. Nie sprawdzają sprzedawców i dopuszczają oszustów i naciągaczy. A potem klient sam ma się z nimi dochodzić.
OdpowiedzUsuńOstatnio kupiłam pościel Na My Deal od pana Sławomira Furtka firma all in one chłam niezgodny z ofertą bez metek, informacji o producencie i faktury. Pan Furtek nie odbiera telefonu. Wysłałam maile do niego i do My Deal na razie czekam.
OdpowiedzUsuńNiestety i ja natknęłam się na minę..17 grudnia zakupiłam zestaw bielizny i do dzis nie otrzymalam oplaconego juz przeciez produktu a do tego Państwo z firmy za kazdym razem mowia to samo, nie raczac odpisac na maile nie wspominajac o uprzedzeniu klientow o jakims opoznieniu.. A reklamuja sie takim wysokim poziomem obslugi... Prażka :(
OdpowiedzUsuńZlodzieje i oszuści. Tylko tak można określić ta "firmę". Kupon nie został zrealizowany przez ponad miesiąc (wg dała miał być w ciągu 4 dni) pieniędzy nie chcą zwrócić twierdząc że oni go zrealizuja i że sama się umówiłam na jakąś realizację na koniec marca. Żałosne. Mimo zazadania zwrotu pieniędzy dawno temu z powodu nie wywiazania się przez nich z umowy, uzeram się z nimi cały czas bo próbują mnie zmusić do odbioru przesyłki która teraz po miesiącu wysłali na wieść o zgłoszeniu sprawy do UOKiK.
OdpowiedzUsuńNie dostałam przesyłki.
OdpowiedzUsuńżałośni są, przez miesiąc kontaktują się z Usługodawcą w celu uzyskania numeru nadania przesyłki...
A dealu jak nie było, tak nie ma! Złodzieje! nie polecam nikomu
Uważajcie, ja zostałam oszukana na ponad 3 tys. zł
OdpowiedzUsuńPomimo moich e-meili i telefonów do biura nie udało mi się nic zdziałać. Sprawę kieruje dalej
Oj tak tez miałam ten problem , kradną na potęgę. nie wypłacają pieniędzy za zrealizowane kupony.
UsuńWłaśnie dotrzymuję słowa i będę pisać o Was regularnie negatywne opinie sami na to zapracowaliście !!!
OdpowiedzUsuńA teraz opiszę o tej rzekomo szanującej się i rzetelnej firmie ! OSZUŚCI, KRĘTACZE, ZŁODZIEJE !!!! i można by jeszcze mocnej użyć słów, ale mam kulturę. Otrzymaliśmy w prezencie kupon z datą ważności od 16.06.2016 r. do 15.12.2016 r. do Krynicy na wyjazd 4 dniowy. Gdy zdecydowaliśmy na wyjazd w dniach 20 - 23.11.2016 r.i chcieliśmy zarezerwować miejsce wskazane w kuponie okazało się, że w tym pensjonacie jest remont. Więc telefon do biura My Deal i podali pensjonaty zastępcze ale w Kościelisku. Dzika zmiana i nie wiem dlaczego tak się robi z klientami !!! Za przeproszeniem gówno mnie to powinno obchodzić co się w pensjonacie dzieje ja mam ważny kupon. Mój kupon kiedy piszę miał ważność, bo dzisiaj mamy 13.12.2016 r. Zajechaliśmy na miejsce wskazane do Kościeliska i co się okazało ? Przerażenie !!! Może dla kogoś miejsce fajne ale my pomimo, że jesteśmy ludźmi nie wymagającymi to nas wszystko przeraziło i przerosło tj. brak parkingu, zimno w pokoju takie, że po 20 minutach pobytu o mało nie zamarzliśmy, dziwny smród, grzyb w pokoju. Wiele do życzenia by było. Zrezygnowaliśmy z takiego pobytu, bo po tym pobycie można by było wylądować w szpitalu z jakim zapaleniem. Gdy w poniedziałek rano zadzwoniłam do biura w Warszawie co w takim przypadku robić i że żądamy zwrotu pieniędzy za ten kupon gdyż nie spełnił on naszych oczekiwań i obietnic faktycznych, odpowiedziano mi, że niech napisze e-maila o zwrot osoba, która zakupiła nam ten kupon i zostanie dołożone wszelkich starań aby klient być zadowolony i sprawa zostanie załatwiona w ciągu 2 tygodni. Około godz. 18.oo też w tym samym dniu zadzwoniłam zapytać gdzie się znajdują pieniądze czy jeszcze w biurze czy u osoby u której mieliśmy być, niestety nie uzyskałam odpowiedzi, bo Pani z którą w biurze w W-wie rozmawiałam była bardzo nieprzyjemna, bezczelna tupeciara i zastawiała się jakąś tajemnicą u kogo jest kasa, nie wiem o jakiej można mówić tajemnicy skoro pytałam o rzeczywista sprawę bo chodziło mi u kogo mam dopominać się o w/w kasę. Wg wskazań były pisane e-maile do firmy ale oni wypychali się, że reklamacji mamy domagać się w miejscu gdzie miał być pobyt, ale pytanie jedno jak może kobieta dokonać zwrotu jak tej kasy nie otrzymała od biura. Sprawa dalej się toczy i o zwrocie kasy ani słychu ani dychu !!! Dlatego OSTRZEGAM Was ludzie przed tymi oszustami, krętaczami i bandą złodziei !!!
Witam
OdpowiedzUsuńodradzam korzystanie , bardzo nierzetelna firma.
Przestrzegam zwłaszcza wszelkie przedsiębiorstwa hotelowo-usługowe portal jest niewypłacalny , maja duże problemy finansowe.
Wszystko to prawda, nie można się doprosić reklamacji i zwrotu kasy i mało tego jak się im powie prawdę to straszą oddaniem sprawy do sądu !!!!!
Usuńzgadza się ja wykonałam usługę 5 grudnia i do tej pory nie moge doczekać sie zaplaty za nią , Jest to banada oszustów nie dajcie się naciagać .
OdpowiedzUsuńProszę o kontakt ponieważ jestem w podobnej sytuacji to może razem coś zdziałamy.
UsuńZdaje się - też padliśmy ofiarą MyDeal. Prosimy się o rozliczenie płatności od końca stycznia. PROSZĘ O KONTAKT innych poszkodowanych, mail: anyow@o2.pl - w temacie, by nie umknęła wiadomość, proszę wpisać: MyDeal
UsuńNiestety my deal oszukuje....niech ktoś mi wytłumaczy, gdy przelewam pieniądze z góry, to trafiają one bezpośrednio do Sprzedającego czy na mydeal?
OdpowiedzUsuńOczywiście, że pieniądze trafiają do My Deal, który potem często ich nie przesyła dalej.
UsuńWitam
OdpowiedzUsuńMam ten sam problem, jestem właścicielem niewielkiego pensjonatu w Zakopanem i współpracowałem z MyDeal od kilku lat, współpraca przebiegała pomyślnie, dużo sprzedanych kuponów, goście zadowoleni, ale ostatnia oferta na dość dużą kwotę nie została przez nich rozliczona. Poniosłem koszty z tego tytułu, zapłaciłem podatki a pieniędzy jeszcze nie otrzymałem, wypłacili mi kilka set złotych na zamydlenie oczu...Moja współpraca właśnie z nimi się zakończyła nie odwracalnie, jeżeli są osoby, właściciele obiektów, bądź inne firmy które mają z nimi problem to prosił bym o kontakt aby wspólnie ten temat rozwiązać i doprowadzić do tego aby taki portal przestał istnieć.
Właściciel pensjonatu, do którego mam zamiar się wybrać również nie otrzymał pieniędzy ode mnie i innych osób i prosi mnie o reklamacje kuponu jeszcze nie zrealizowanego lecz minęło 14 dni od kupna kuponu, czy mogę jeszcze otrzymać reklamacje?
UsuńMy od roku czekamy na zapłatę za zrealizowane przez nasze Sanatorium kupony sprzedane przez My Deal. Niestety, żadne monity nie odnoszą skutku, dlatego zadałem pytanie czy ta Firma nie ogłosiła upadłości.
UsuńO widzę ze nie jestem sama - również wystawiam oferty za które nie dostaje zapłaty od 4 miesięcy. Chamstwo. Czy ktoś wogóle odzyskał pieniądze za wystawione oferty?
OdpowiedzUsuńFirma niewypłacalna, pewnie niedługo ogłoszą upadłość, wszyscy znajomi hotelarze mają problemy z odzyskaniem należności od 4 m-cy
OdpowiedzUsuńMi już od września zalegają z płatnościami i zwodzą co miesiąc że do końca następnego miesiąca wypłacą całość .Także w tym tygodniu chcę iść zgłosić to na policję bo podejrzewam że już nie zapłacą tak jak kiedyś gruper oszukał ludzi.Jak byście zakładali jakąś grupę to pamiętajcie o mnie.
OdpowiedzUsuńopinie jako anonim, oczernić anonimowo jest łatwo, więc prosze wpisujcie imie i nazwisko jak jesteście tacy mądrzy. Nie korzystałam z tego serwisu, więc sie nie wypowiem, ale wkurza mnie wpisywanie zlych opinii anonimowo
Usuńto czemu sama jesteś anonimem ??? :)
UsuńMam podobny problem. Od miesiecy MyDeal zwodzi i zwleka z platnosciami. Poza tym ustalaja sobie jakies schematy placenia na raty. Jakiekolwiek formy dyskusji nie przynosza rezultatu. Wyglada na to, ze sprawa finalnie trafi do sadu patrzac na wiekszosc komentarzy.
OdpowiedzUsuńTen komentarz został usunięty przez autora.
OdpowiedzUsuńJesli juz ktos podjal dzialania prawne w celu odzyskania pieniedzy od MyDeal prosze o kontakt. Mi takze MyDeal zalega z platnosciami od wielu miesiecy i opowiadaja jakies bajki o platnosci za miesiac w ratach, ale do tej pory nic.
OdpowiedzUsuńPlanuje wejsc na droge prawna, natomiast jesli juz ktos rozpoczal wspolprace z prawnikiem bedzie mialo sens skorzystanie z uslug tego samego biura prawnego, ktore juz jest obeznane z tematem. Email: qf3l3k@gmail.com
jestem klientem "partnera" jak to mydeal nazywa z poznania który na zapytania wogole nie odpowiada.a mydeal potrzebuje 14 dni na odpowiedz
OdpowiedzUsuńpisałem powyższy komentarz.otrzymalem zamówiony towar[piloty do bramy]ale jest bezużyteczny bo nie można go zaprogramować.tak ze moja przygoda z mydeal się zakonczyla definitywnie
OdpowiedzUsuńMyDeal nie wyplaca pieniedzy partnerom od mniej wiecej pol roku.
OdpowiedzUsuńPani Magdalena Nagraba wysyla klamliwe informacje z kolejnymi terminami rozliczenia w imieniu firmy.
Zaden z terminow wskazanym przez w/w Pania nie jest dotrzymany.
Jesli ktos planuje sprzedaz za posrednictwem MyDeal odradzam. Zbieraja pieniadze od Klientow i nie prezkazuja do Partnerow jacy sprzedaja uslugi/toary za posrednictwem ich portalu.
Zgadzam się z powyższymi komentarzami, Mydeal nie wypłaca pieniędzy od początku roku, dostałem maila z informacją o płatności zaległości w ratach po 1000zł począwszy od 19 czerwca.
OdpowiedzUsuńDo dnia dzisiejszego nic nie wpłynęło.
Potwierdzam, że Pani Magdalena Nagraba jest osobą do potrzymania kontaktu, i przetrzymania partnerów jeszcze na jakiś czas- (pewnie na czas odpowiedzialności zarządu za zadłużenie spółki przed zgłoszeniem upadłości... trzeba to sobie szczerze powiedzieć.. firma widmo)
Witam serdecznie.
OdpowiedzUsuńBardzo prosze osoby kryjące się pod nickiem "unknow" i "anonimowy", którzy publicznie udostępnili moje dane osobowe o usunięcie ich. W przeciwnym razie wystapię na drogę prawną.
"dane osobowe pracowników udzielających odpowiedzi podlegają ochronie zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych - (tekst jednolity Dz.U z 2002 r. Nr 101 poz. 926)"
Daję czas do jutra do końca dania. W przeciwnym razie zgłaszam sprawę do sądu.
Pozdrawiam
Magdalena Nagraba
A dlaczego? Czy w opisie jest cos niezgodnego z prawda? Wszystkie fakty sie zgadzaja, a na liczne klamstwa i opowiesci istnieje formalne potwierdzenie w postaci maili.
UsuńOszukuje Pani licznych prezdsiebiorcow zwodzac ich platnosciami, ktore nigdy nie docieraja do okradzionych przez firme jaka Pani reprezentuje.
Zerujecie na innych firmach handlujac nie swoim towarem nie placicie za zrealizowane zamowienia. czy nie jest to prawda?
Prosze zaprzeczyc jesli jest inaczej. Wowczas bedize to doskonaly kolejny dowod do sprawy o zalegle platnosci.
Dodam jeszcze, ze w przypadku kiedy informacje o dzialalnosci MyDeal zostana udostepnione do pracy i telewizji dane Pani takze zostana przekazane wraz z rozlicznymi kopiami korespondencj, w ktorej miesiacami okamuje Pani kontrahentow reprezentowanej przez siebie firmy.
UsuńRozwiazaniem jest rozliczenie zgodnie z obietnicami (to malo prawdopodobne, bo minelo juz tyle terminow).
czyzby obawa, ze przyszli pracownicy znajda informacje jak nieuczciwie obchodzila sie Pani z KLientami firmy?
No coz. Pani wybor. A maile kierowala Pani na generyczny adres firmowy, a nie imiennie, zatem moge takze potraktowac jako spam i naciagactwo.
Aaa... poza tym prosze sie zwrocic do moderatora jak taki nagly wstyd Pania ogarnal. Ale oszukiwac innych nie wstyd?
UsuńNo coz. A moze zwykle przepraszam do wszystkich, ktorych Pani oklamuje i wprowadza w blad falszywimi terminami platnosci? A nie straszenie?
Odrobina godnosci i kultury sie przyda.
A czy czynne dzialanie na szkode innych podmiotow w celu pozyskania korzysci majatkowych przez reprezentowana przez Pania firme, za Pani posrednictwem to nie wspoludzial?
UsuńPolecam to sobie przemyslec zanim bedzie Pani dalej oszukiwac Partnerow swojej firemki.
Ten komentarz został usunięty przez autora.
OdpowiedzUsuńWitam. 2 sierpnia miałam wyjechac z rodzina na wakacje na które wyczekuje cały rok. zapłaciłam za wakacje a teraz okazuje sie ze niestety na te wakacje nie dotre ponieważ biuro MYDEAL niestety nie zapłaciło partnerowi za MOJE WAKACJE !!!! zapłaciłam 700 zł gdzie dla mnie to jest dużo mając jedno dziecko kredyty i jeszcze zapłacić takie pieniądze !!!
OdpowiedzUsuńOSZUŚCI !!!! Pani Magdalena Nagraba dzisiaj poinformowała mnie iż księgowej nie ma do poniedziałku i w poniedziałek się ze mną skontaktuje, ponieważ księgowa będzie od godziny 8. teraz od 20 minut próbuje się połączyć dostaje informacje ze jestem 1 w kolejce i mnie automat rozłącza...
ODDAJCIE MOJE PIENIĄDZE !!!!!!
Ksiegowej nie ma juz chyba od konca 2016 roku, bo od tego czasu mniej wiecej przestali placic Partnerom :)
OdpowiedzUsuńNie liczylbym na zwrot pieniedzy. Za to wspomniana w opisie Magdalena bedzie wysylac coraz to nowe maile z kolejnymi terminami i pewnie zaproponuje splate po 5zl miesiecznie przez kolejnych 10 lat.
Taki model biznesowy sobie MyDeal wybral. Zagrabianie pieniedzy partnerow i finansowanie wlasnego wynagrodzenia w ten sposob.
Pani, która tak broni swoich danych osobowych strasząc drogą sądową chyba będzie częstym gościem tej instytucji. Na dzień dzisiejszy już nawet nie odbiera telefonu, a pocztę ma przepełnioną. Na infolinię trzeba dzwonić do skutku ale tam tylko obiecują, że zwrócą pieniądze (których nie mają bo przeznaczają zapewne na bieżącą działalność). Wczasy nad morzem opłacone, a tu nagle anulacja rezerwacji ze strony ośrodka ze względu na nie rozliczenie się przez mydeal. Czy ktoś wie czy ta firma zgłosiła wniosek o upadłość czy jeszcze czeka na naiwnych klientów którzy pozwolą przetrwać agonię??!! Z mojej strony przedsądowe wezwanie do zapłaty, a potem walka w sądzie o nie małe pieniądze przeznaczone na oczekiwany urlop w sierpniu...
OdpowiedzUsuńPani od danych osobowych jest glowna osoba oklamujaca klientow i oiecujaca splate. Odnosnie upadlosci... moze nie byc pieniedzy na przeprowadzenie procedury upadlosciowej. Natomiast szanowny prezesik MyDeal-a kresi inne firmy wiec w razie czego bedize z czego sciagac.
OdpowiedzUsuńNo i pewnie gdzeis mieszka, a jako prezes jest odpowiedzialny wlasnym majatkiem, wiec predzej czy pozniej sie doczeka :)
Obecnie osoby z MyDeal kreca:
https://travalia.pl/
https://strefaznizek.pl/
http://www.ecomersum.pl/tag/maciej-patla/ - firma prezesika :)
Oszuści! od tygodni czekam na zwrot pieniędzy! Wykupione wczasy odwołane tuż przed wyjazdem! My Deal kaze kontaktowac się z E Card o zwrot pieniedzy! Pani Bieńko Marta kłamie jest chamska rzuca słuchawka! Dobór pracowników żałosny! Okradają ludzi i robią wszystko żeby nie oddać pieniędzy! Sprawa zgłoszona do rzecznika praw konsumenckich! Jezeli ktos byl w podobnej sytuacji proszę o informację czy zwrócili pieniądze?
OdpowiedzUsuńSprawa sądowa swoją drogą ale trzeba zainteresować procederem organy ścigania. Bo chyba nieświadomi ludzie dalej kupują za pośrednictwem MyDeal różne rzeczy. Trzeba z tym skończyć!!
OdpowiedzUsuńTak. Ludzie nadal kupuja i sa okradani przez MyDeal.
OdpowiedzUsuńMysle, ze czas zglosic sprawe do prokuratury, aby zajela sie tym interesem oraz aby osoby odpowiedzialne trafily gdzie ich miejsce.
Wspomniana wczesniej Nagraba bezczelnie poszla sobie na urlop, a do tego bezczelnie odpowiedzi jakich udziela sa ponizej krytyki.
Dodatkowo ludzie stojacy za MyDeal-em okradaja dalej poprzez inne portale.
Mysle, ze ta instrukcja bedzie bardzo pomocna w dalszych dzialaniach z MyDeal:
OdpowiedzUsuńhttps://mswia.gov.pl/download/1/21867/Poradnik.pdf
Wszyscy pracownicy MyDeal oszukują, podają informacje wyssane z palca do tego sa opryskliwi przez telefon i rzucaja słuchawką!!! nie ma gorszej obsługi klienta. MyDeal to jedno wielkie naciągactwo pieniądze od razu trafiają na ich konto a jak przyjdzie do zwrotu to trzeba czekać trzy tygodnie! Podobno firma upada i zyczę im tego serdecznie!
OdpowiedzUsuńTez mogę to potwierdzic. MyDeal bierze pieniądze, przetrzymuje je i nie płaci właściwym firmom. Oficialny adres siedziby na ul. Ciołka w Warszawie jest dawno nieaktualny. Teraz maja Wirtualne Biuro w Warszawie na ul. Górczewskiej, które obsługuje zupełnie inna osoba. Tak więc nie ma nawet z kim pogadać w cztery oczy, pozostaje tylko telefon lub korespondencja e-mail. A może ma ktoś namiar na prywatny adres , najlepiej na adres domowy Marty Dylewskiej, przynajmniej tak podpisuje się osoba która mnie oszukała. Chętnie odwiedzę ja w jej mieszkaniu, muszę tylko wiedzieć gdzie dokładnie się udać. Dosyć mam pisania i rozmowy telefonicznej.
OdpowiedzUsuńRównież ta kobieta mi odp na e-mail'e mam wrażenie,że są to fikcyjne dane ponieważ za każdym razem jak cudem dodzwonię się na infolinie odbiera kobieta o imieniu Marta i za każdym razem o innym nazwisku. Polecam zgłosić sprawę do rzecznika praw konsumenta. Ja walczyłam i odzyskałam trwało to ponad miesiąc ogromne nerwy, chamskie Panie na infolinii i notoryczne kłamstwa,że oddali gotówkę!
UsuńWitam zakupiłam pobyt w Chorawcji 2 kupony ipieniążki od razu na konto ,niestety DWA dni przed wyjazdem otrzymalam wiadomośćz biura Czeskie Cormidło że mój wyjazd jest anulowany z powodu braku moich pieniedzy na ich koncie .Kupony zakupilam w maju a wyjazd w połowie sierpnia ostatecznie po kilkudziesieciu tele raczyli przelać moje pieniąki na konto biura byłto moj ostatni kontakt z tym pośrednikiem .Stanowczo nie polecam my deal .
OdpowiedzUsuńMiałam dokładnie ten sam przypadek . My Deal notorycznie oszukiwał,że zwrócił pieniądze! Po 3 tyg odzysakałam pieniądze po setkach telefonów i tysiącach e-mail'i! Odradzam wszystkim!
UsuńPo prostu, jak ktoś znajdzie interesującą ofertę na Mydeal, to obok jest informacja, kto jest organizatorem. Np jeżeli chodzi o wczasy w Chorwacji to wiele jest ofert gdzie organizatorem jest Czeskie Cormidło. Korzystałem w sierpniu z ich oferty która znalazłem na Mydeal. Tylko nie przelewałem pieniędzy na konto MyDeal, nie kupowałem kuponu tylko napisałem e-mail do Czeskie Cormidło, tam jest kontakt do Polki, która zajmuje się organizacją wyjazdu i po rozmowie z nią przelałem na wskazany przez nią numer rachunku bankowego należącego do czeskie Cormidło. Na następny dzień miałem już potwierdzenie, że pieniążki doszły . Tak więc problem jest tylko ze strony MyDeal. Można ich ominąć, nie dokonywać zakupu kuponu tylko kontaktowac się bezpośrednio z organizatorem wyjazdu i tam wpłacić pieniądze. A MyDeal niech robi nam za frajera, który zamieszcza oferty za które nie dostaje kasy bo każdy będzie wpłacał pieniądze bezpośrednio u organizatora. To najlepszy sposób. Sprawdzony i działa.
OdpowiedzUsuńNowa lokalizacja biurowa MyDeal znajduje sie: ul. Centralna 22, 05-816 Warszawa/Opacz-Kolonia
OdpowiedzUsuńAle, jest to informacja nie potwierdzona, jaka otrzymalem od jednego z poszkodowanych partnerow MyDeal.
Ten komentarz został usunięty przez autora.
OdpowiedzUsuńPomyłka! Nie konkurencja a oszukani ludzie przez tych złodziei! pozew zbiorowy już jest w sądzie!
UsuńProsze o informacje na temat pozwu zbiorowego, jesli jest mozliwosc dopisania sie: qf3l3k@gmail.com
UsuńMnei sie wydaje, ze jestes z MyDeala i probujesz propaganda robic.
UsuńMyDeal od blisko Roku oszukuje partnerow i jakakolwiek forma opowiadactwa nie zda tutaj egzaminu.
Zbyt wiele osob zostalo okradzionych przez MyDeal.
Racja, trzeba uważać. Ja jestem tym szczesciarzem, ktorego sie odzukac im nie udalo, ale Panstwo uwazajcie, bo mydeal teraz bedzie jątrzył i szukał formy obrony.
UsuńMnie też oszukali, ale cudem udało mi sie jakos odzyskac pieniadze, ale co narawalem sobie wlosow z glowy to moje. Konkurencja sie niech nie cieszy i nie wypisuje bo tez sa na celowniku, kilku moich wieloletnich przyjaciul i współpracowników nie moze sie tez doprosic pieniedzy od okazika. Wszystkich do jednego wora wsadzic, rabatow zadaja niewiadomo jakich prowizje ogromne, a ty czlowieku ugosc gosci, nakarm i czekaj za pieniedzmi miesiacami!
OdpowiedzUsuńPrzerobilismy te portale chyba wszystkie i na dzien dzisiejszy moge powiedziec, ze jedyne godne polecenia to booking i groupon, zobaczymy jak sie wywiaze travelist. Sama forma kontkatu z care managerem jasne warunki umowy i regulaminy w przypadku tych dwoch portali oceniam na szostke! Wyksztalceni, przyjemni i sumienni ludzie, wszystko zawsze bezblednie i platnosci nawet przed czasem!
OdpowiedzUsuńTen medal to jakieś dziadostwo,zakupiłem zestaw do paznokci hybrydowych i nie dostadostałem przesyłki pomimo zapłaty,maila wysłałe tydzień temu,cisza,dzwonię na tel podany na stronie nikt nie odpowiada,totalne dziadostwo nikomu tego nie polecam,w przeciwieństwie do grupy gdzie zawsze wszystko działało,to nie jest żadną reklamą tylko fakty,unikajcie tego jak ognia
OdpowiedzUsuńtak, okazik kolejni naciagacze ale chociaz odbieraja telefony co jednak z tego jak tam nikt nic nigdy nie wie. zawse muwia, ze musza sie zapytac drugiej i tak to trwa tygodniami.
OdpowiedzUsuńPrezes MyDeal kreci kolejne firmy:
OdpowiedzUsuńNetpat Maciej Patla
Leszczynowa 3, 05-830 Nadarzyn
Portal strefaznizek.pl jest wlasnoscia jego nowej wydmuszki.
Nazwa pełna
UsuńTRAVALIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
KRS
0000674304
NIP
5342545627
REGON
367110655
Data rejestracji
21 kwietnia 2017 r.
mydeal teraz patrzy jak sie ukryc pod innymi nadznymi firemkami, ponoc probuje okazika kupic a na okazika tez przyjdzie pora z ta ich ksiegowa wiecznie na urlopie i wiecznie z ogromem obowiazkow o ile ona w ogole istanieje bo wciaz sie tylko automat odzywa
OdpowiedzUsuńz ksiegowa to prawda, oni jej nie maja bo udaja ze zawsze jej nie ma i nie idzie z nia porozmawiac, wiec podejrzewam, ze to firma krzak, ktorej ksiegowosc ktos tam prowadzi zdalnie, np pani grazyna ktora sprzata a byla dobra w zawodowce z matematyki
UsuńPewnie.. Mydeal nakradl kasy partnerow przy udziale dotpaya to ma za co kupic okazika.
OdpowiedzUsuńa kupno okazika ma sens>przeciez to syf i poruta...
OdpowiedzUsuńmydeal i okazik to jedna banda ci sami ludzie wiec uwarzajcie!!!!
OdpowiedzUsuńjasne, ze zadnej ksiegowej tam nie ma. Pan wlasciciel sie zajmuje przelewami a ze pojecia nie ma o tym to wszystko jest tak nieczytelne. wystarcy wziac to na logike - tel do ksiegowosci nie podaja a sam emal porozmawiac w zaden sposob nie idzie. Wlasciciel poskapil na jednym ettacie i to sa efekty. ale obaczy jeszcze, bo kapitan tonie ze statkiem ostatni .
OdpowiedzUsuńksiegowej nie ma bo zadna porzadna by w tym bajzlu nie chciala siedziec. na te chwile caly "zespol okazik" to wlasciciel i3 moze 4 osoby z calll center
OdpowiedzUsuńW związku z pojawiającymi się komentarzami Zespół Okazik postanowił zabrać głos.
OdpowiedzUsuńOdnosząc się do plotki, iż Mydeal miałby rzekomo próbować zakupić Portal OKazik, chcemy poinformować, iż jest to całkowicie niezgodne z prawdą.
Zespół Okazik tworzy około 20 osób wśród których znajdują się handlowcy, copywriterzy, graficy i wbrew poszczególnym informacjom jakie się pojawiają również księgowa.
Każdy z partnerów ma przypisanego swojego opiekuna i w każdym przypadku może się z nim kontaktować. Poza tym istnieją aktywne numery infolinii pod którymi do godz. 22.00 również można uzyskać niezbędną pomoc.
Stanowczo zaprzeczamy temu, iż bylibyśmy w stanie upadłości lub jakikolwiek podmiot miałby zakupić spółkę. Tym samym zachęcamy do kontaktu telefonicznego celem rozwiania wątpliwości.
Zespół OKazik
ho ho! sa i oni. Jak ksiegowa istnieje to dajcie do niej numer chentnie z nią pare rzeczy wyjasnie bo co mi powie lalunia na infolinii ktora powtarza w kolko jedna i ta sama spiewke
UsuńCo za brednie. Każdy broni się w taki sposób- pisząc kolejne brednie. Chyba ludzie wiedzą lepiej. A już na pewno ci oszukani. Podajcie adres do fizycznego kontaktu, skoro jesteście tacy niewinni. Chowacie się za infolinią. Pokażcie się ludziom. Ale tego nie zrobicie bo się boicie. A boicie się bo tak jak MyDeal oszukujecie ludzi. Wasze "stanowczo zaprzeczamy" jest nic nie warte.
UsuńZe wzgledu, ze jest to forum dyskusji na temat MyDeal, temat Okazika powinien znalezc sie gdzies indziej.
OdpowiedzUsuńWyglada na to, ze jednak MyDeal oszukal znacznie wiecej osob zarowno partnerow jak i klientow, a w dodatku nie ma mozliwosci skomunikowania sie z nimi oraz odzyskania pieniedzy.
Dla przypomnienia MyDeal zalega z platnosciami od listopada 2016 lub nawet wczesniej. Niesadze, ze jakikolwiek inny portal urzadzil sobie taka bonanze za pieniadze swoich klientow.
Wiecej spamu sie zacznie zgodnie z komunikatem, a przy okazji wiadomo, ze zmienila sie siedziba MyDeal-a:
OdpowiedzUsuń"Informujemy, że z dniem 25.08.2017 roku Travalia Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Opacz-Kolonii, ul. Centralnej 3, 05-816 Opacz-Kolonia, KRS: 674304 („Travalia”) nabyła od MyDeal Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Górczewska 53, 01-401 Warszawa, KRS: 351586 („MyDeal”) prawo do korzystania z bazy danych – zbioru danych osobowych subskrybentów newslettera, której administratorem jest MyDeal, w wyniku czego dane osobowe zawarte w tym zbiorze zostały przekazane przez MyDeal innemu administratorowi danych – Travalii."
Oszuści!!! Czekam na pieniądze jako firma za zrealizowane kupony kilka miesięcy,jedni odsyłają do drugich,nie istnieje żadna odpowiedzialna osoba za ten skandal.Przedstawiciel handlowy ...pani idealna...lakonicznie stwierdza ze wykonuje sumiennie swoje obowiązki,mam wyznaczane coraz to nowe terminy przelewów a ostatnia informacja od nich to data 15 września i tekst odpowiemy po tym terminie...Idę na policję!!!
OdpowiedzUsuńKolejny fikcyjny termin i ta sama spiewka wielce oddanej swojej zlodziejskiej pracy pani z mydeala.
OdpowiedzUsuńCiekawe, ze jej nie wstyd brac wynagrodzenie z ukradzionych pieniedzy.
Do tego dotpay bardzo chetnie przelewa pieniadze do mydeala zamiast do okradzionych partnerow.
Generalnie jedyna droga to policja, sprawa w sadzie i prokuratura.
Obecnie wlasciciele mydeala powielaja schemat dzialania zapewne za podrednictwem innych portali i okradaja dalej.
MyDeal nie odpowiada juz nawet na maile z nowymi przeklamanymi datami rozliczenia.
OdpowiedzUsuńPoprostu ukradli pieniadze i znikneli.
No ale zdje, ze sie nowe firmy prezesa mydeala, ktory ukradl kase sa zarejestrowane w jego domu w Nadarzynie.
Netpat Maciej Patla, Leszczynowa 3, 05-830 Nadarzyn.
Moze to wlasnie adres gdzie nalezy udac sie po zalegle naleznosci. Cos pewnie sie znajdzie do zabrania. A i pewnie auto jakies jest, ktorym moznaodjechac.
Akurat to, że ktoś tam ma zarejestrowaną działalność nie oznacza , że tam mieszka to raz. Dwa, że ja po prostu złożyłem sprawę do sądu i wolę to zrobić prawnie. Poza tym wystarczy poszperać a dowiecie się, kto za tym wszystkim stoi i to akurat nie te słupy z byłego zarządu, a jedna Pani, do której namiar szukam i tutaj Wam napiszę
OdpowiedzUsuńPani jakas jest winna? Chyba logiczne, ze zawsze są winni szefowie firmy, którzy podjęli takie a nie inne decyzje.
UsuńA Pani księgowa , czy jakas inna to tylko pracownik, fakt nikt jej nie zmuszał do pracy tam.
Ja zgłosiłem sprawę do sądu i czekam. I nigdy nie wejde we współpracę z firmą Panów z zarządu Mydeal.
oj chyba którys z prezesów nieudolnie sie próbuje wybielic zwalajac wine na pracownika. Dno kompletne. Każdy kto prowadzi firmę doskonale wie, ze za wszystko odpowiada zarząd, a nia zwykły pracownik.
UsuńTez mi sie wydaje, ze ktos probuje uniknac wizyty domowej. Sprawa w sadzie takze jest.. nie ulega to watpliwosci. Natomiast poniewaz MyDeal sie ukrywa .. a w dodatku nie raczy odbierac telefonow ani podac prawdziwej lokalizacji biurowej mozna zapytac zawsze wladze spolki skladajac wizyte domowa. W zasadzie nie moze byc to nachodzenie bo odwiedzamy firme NetPat, aby porozmawiac z jej wlascicielem zamieszanym w zawlaszczanie pieniedzy firm partnerskich portalu w jakim jest prezesem.
UsuńA z google maps widac, ze raczej podany adres w Nadarzynie do aglomeracji biurowej nie nalezy.
Faktycznie jakis szpicel MyDeala probuje odwrocic uwage.
mi heszce nie oddali kas 100 tys winni są
OdpowiedzUsuńTen komentarz został usunięty przez autora.
Usuńco robić łola boga :-( ja tam szcoteczki elektryczne wkłady do oral B sprzedawałem:-( i nadal kasy nie oddali !!!
OdpowiedzUsuńTen komentarz został usunięty przez autora.
OdpowiedzUsuńCzy ktoś jest chętny do pozwu zbiorowego przeciwko nieuczciwej firmie? Piszę w imieniu wszystkich oszukanych klientów. Czy ktoś wie czy już powstał pozew zbiorowy i został złożony do sądu?
OdpowiedzUsuńObecnie czekamy w kolejce w sadzie an sprawe indywidualna.
UsuńJednakze chetnie sie dolaczymy do pozwu zbiorowego.
Email kontaktowy: mydealzlodzieje@gmail.com
Ja również czekam na zwrot kasy. Tel nie działa a na e-maila nie odpisuja. Może ktoś ma nr tel na który da się dodzwonić.
OdpowiedzUsuńByc moze jeszcze dzialaja telefony do bylego zarzadu:
OdpowiedzUsuńPiotr Doleszczak – 530 701 821 email: piotr.doleszczak@mydeal.pl
Maciej Patla - 604 560 234 email: maciej.patla@mydeal.pl
Zdaje sie, ze za czasow Patli nakradli najwiecej, wiec on w swietle prawa jest odpowiedzialny majatkiem wlasnym jako prezes, ktory dopuscil sie kradziezy pieniedzy firm partnerskich.
A oto byly prezes MyDeal-a, za ktorego czasow pieniadze ginely z najwieksza predkoscia:
OdpowiedzUsuńhttps://www.linkedin.com/in/maciej-patla-22a23726/
A do tego dolaczyl sie DOtPay twierdzac, ze super sie wspolpracuje z MyDeal, pomimo ze byli poinformowani o zlodziejskich praktykach portalu.
Gdzie należy zgłosić doniesienie o niezapłaconej należności - Policja, prokuratura ...? Od jakiej kwoty warto walczyć. Mnie zalegają 260 PLN. 5 PLN już zużyłem na list polecony. ?
OdpowiedzUsuńMy od roku czekamy na zapłatę za zrealizowane przez nasze Sanatorium kupony sprzedane przez My Deal. Niestety, żadne monity nie odnoszą skutku, dlatego zadałem pytanie czy ta Firma nie ogłosiła upadłości.
OdpowiedzUsuńSzanowny Kliencie serwisu MyDeal.pl,
OdpowiedzUsuńdziękujemy Państwu za 7 lat wspólnych zakupów. Jednocześnie z żalem informujemy, że serwis MyDeal.pl, zakończy działalność i rozpoczęliśmy jego postępowanie upadłościowe. W ramach tej procedury oraz powszechnych standardów określonych przez polskie prawo, sąd wskaże zewnętrzny „organ nadzorujący”, który pomoże firmie zakończyć działalność przy jednoczesnej spłacie zobowiązań.
Jest nam ogromnie przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Zwłaszcza, że do niedawna mogliśmy cieszyć się opinią jednego z niewielu portali, który przetrwał załamanie rynku zakupów grupowych. Niestety, wzmożona konkurencja w branży e-travel w połączeniu z upadłościami biur podróży w latach ubiegłych oraz unikaniem przez kilku kontrahentów realizacji usług dla naszych użytkowników osłabiły firmę. Ostatecznym ciosem okazało się świadome działanie byłego współpracownika (obecnie bezp. konkurencja) na szkodę spółki. Choć sprawę tę zgłosiliśmy do prokuratury to nie było już możliwe, by zatamować wszystkie jej negatywne skutki i uratować firmę.
Zapewniamy jednak, że cały czas pracujemy intensywnie nad tym, by wygaszanie działalności spółki odbyło się w sposób jak najbardziej zrównoważony. Zarząd kontaktuje się już z Partnerami biznesowymi, aby zminimalizować wpływ sytuacji firmy na ich działalność oraz zwiększyć szansę na realizację ofert – ochrona interesów Klientów MyDeal.pl jest dla nas najwyższym priorytetem.
Zakupione przez Państwa kupony, które są niezrealizowane, powinny wg regulaminu serwisu oraz umów o współpracę podpisywanych z Parterami zostać zrealizowane przez Partnerów niezależnie od naszych rozliczeń z nimi.
Jeśli pomimo to nie uzyskają Państwo realizacji zakupionych kuponów prosimy o takie informacje na wskazany adres mailowy: mydeal@mydeal.pl Zachowany majątek firmy pozwoli na sukcesywną spłatę zaległości u Partnerów i w dalszej konsekwencji realizację kuponów lub zwrot środków dla Państwa. W razie braku możliwości realizacji kuponu lub zwrotu prosimy przesłać wiadomość e-mail na mydeal@mydeal.pl,zawierającą: datę zakupu, numer kuponu, potwierdzenie przelewu.
Jeśli zwrot będzie leżał po stronie MyDeal, zwroty będą wykonywane na konto bankowe użyte przy zakupie kuponu.
Dołożymy wszelkich starań, by zminimalizować przypadki jakichkolwiek opóźnień w zwrocie środków lub w realizacji zamówień. Jeśli jednak pojawią się takie sytuacje – chcielibyśmy za nie gorąco przeprosić, podobnie jak też za wszelkie inne niedogodności wynikające z powstałej sytuacji.
Wierzymy że mimo tak przykrego dla nas wszystkich rozwoju wydarzeń w pamięci pozostaną przede wszystkim dobre wspomnienia udanych Deali, które razem zrealizowaliśmy i które od powstania firmy zaowocowały sumą 1,5 mln kuponów, co pozwoliło naszym Klientom zaoszczędzić ponad 50 mln zł. Dla nas szczególnie ważne są też miliony pozytywnych opinii, maili, wyrazów zadowolenia i solidarności. Jesteśmy Wam wdzięczni Szanowni Państwo za to, że byliście z nami.
Z wyrazami szacunku,
Zarząd MyDeal.pl
Z poważaniem,
Biuro Obsługi Klienta
MyDeal.pl
ul. Górczewska 53
01-401 Warszawa
tel. 22 250 20 61
mydeal@mydeal.pl
Powinni napisac ile kasy ze spredanych kuponow ukradli a ile rozliczyli uczciwie z Partnerami :D
UsuńNo i ciekawe, ze postanowili zrobic dokladnie taki sam portal :) travalia.pl .. na ktorym pewnie beda dalej okradac ludzi w ten sam sposob :) W koncu to tez Patla z kolesiami za tym stoi :)
Model biznesowy juz maja i jak krasc kase bezkarnie.. wiec dlaczego nie :)
Uslugi pewnie nie byly realizowane na rzecz uzytkownikow bo MyDeal kradl pieniadze partnerow i sie z nimi nie rozliczal. Trudno wymagac zeby firmy chetnie realizowaly uslugi za darmo.
UsuńWczoraj dostałem taką informację...
OdpowiedzUsuńSuper, ze poinformowali o tym partnerow.. zlodzieje... Poprostu zlodzieje, ktorzy znalezli taki model biznesowy jak nagrabic pieniedzy.
OdpowiedzUsuńCiekawe kogo dalej Patla i Doleszczak beda okradac.
Zarzad nie kontaktuje sie z partnerami biznesowymi... a Nagraba razem z cala banda MyDeala oklamuje ludzi o rzekomych rozliczeniach.
OdpowiedzUsuńGLodne kawalki zlodzieji i kanciarzy, ktorzy probuja predstawic sie jako biedne pokrzywdzone pajacyki.
Na Facebooku jest grupa zamknieta:
OdpowiedzUsuńhttps://www.facebook.com/groups/177245296149831/
Mysle, ze mozna tego uzyc jako platformy do komunikacji dla osob oszukanych przez MyDeal, Patle i Doleszczaka.
Jak wierzyć w tego typu tłumaczenia nt. osłabienia firmy MyDeal?
OdpowiedzUsuńCyt.: "(…) Niestety, wzmożona konkurencja w branży e-travel w połączeniu z upadłościami biur podróży w latach ubiegłych oraz unikaniem przez kilku kontrahentów realizacji usług dla naszych użytkowników osłabiły firmę.”
Po pierwsze, że niby jak skutkiem osłabienia firmy przyczynił się brak realizowania kuponów przez oszukanych Partnerów (za które MyDeal, nie rozlicza się od roku 2016!)?????
Pragnę zaznaczyć, iż 100% wpłata za zakupiony deal wpływała na konto MyDeal, który to NIC nie robił sobie z zawartych umów pomiędzy Partnerami i nie rozliczał się z zaległości, nie reagował na monity wzywające do zapłaty, kłamał o planowanej spłacie każdego miesiąca – czyli, że niby co się stało z pieniędzmi, które w momencie zakupu pojawiały się na koncie MyDeal? Jak wpływało to na „osłabiony” portfel firmy MyDeal?
Szanowny Kliencie MyDeal, miej świadomość, że wszystkie zrealizowane deale w serwisie MyDeal, które otrzymałeś (bo niestety Partnerzy wywiązywali się ze swoich usług i realizowali kupony, co powodowało wzrost zadłużenia MyDeal), pochodziły z zagrabionych i nierozliczonych płatności jaką dokonał od Partnera. Śmiało nazwijmy, z kradzieży – bo skoro MyDeal nie wywiązuje się z umów przez rok i dziś sobie ogłasza upadłość, to jak inaczej nazwać taką sytuację, jak nie zagrabieniem pieniędzy?
MyDeal to prosty i tani OSZUST, ZŁODZIEJ, ŁGARZ, KUGLARZ i SZACHRAJ!
Dzieisj Patla i Doleszczak napisali do partnerow nastepujacego maila:
OdpowiedzUsuńSzanowni Państwo,
jako nasi Partnerzy jesteście jednymi z pierwszych, których z żalem informujemy, że serwis MyDeal.pl, zakończy działalność i rozpoczęliśmy jego postępowanie upadłościowe. W ramach tej procedury oraz powszechnych standardów określonych przez polskie prawo, sąd wskaże zewnętrzny „organ nadzorujący”, który pomoże
firmie zakończyć działalność przy jednoczesnej spłacie zobowiązań.
Jest nam ogromnie przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Zwłaszcza, że do niedawna mogliśmy cieszyć się opinią jednego z niewielu portali, który przetrwał załamanie rynku zakupów grupowych. Niestety, wzmożona konkurencja w branży e-travel w połączeniu z upadłościami biur podróży w latach ubiegłych oraz unikaniem przez kilku kontrahentów realizacji usług dla naszych użytkowników osłabiły firmę. Ostatecznym ciosem okazało się świadome działanie byłego współpracownika (obecnie bezp. konkurencja) na szkodę spółki. Choć sprawę tę zgłosiliśmy do prokuratury to nie było już możliwe, by zatamować wszystkie jej negatywne skutki i uratować firmę.
Do końca walczyliśmy – najpierw o utrzymanie się na rynku (m.in. szukając inwestora oraz inwestując w spółkę środki prywatne), a potem o uznanie upadłości restrukturyzacyjnej. Przez ostatnie półtora roku spółka MyDeal prowadziła działania restrukturyzacyjne, mające na celu poprawę płynności finansowej, dzięki czemu moglibyśmy spłacać nasze zobowiązania. Niestety mimo ogromnego wysiłku i chęci przetrwania, nie udało nam się zatrzymać negatywnego rozwoju wydarzeń i uratować firmę.
Jednocześnie pragniemy zapewnić Państwa, że cały czas pracujemy bardzo intensywnie nad tym, by wygaszanie działalności naszej firmy odbyło się w sposób jak najbardziej zrównoważony. Ochrona interesów naszych wspólnych Klientów zawsze była i dalej jest dla nas najwyższym priorytetem.
Dlatego też zwracamy się do Państwa z prośbą o troskę, dbałość i sprawność w realizacji kuponów naszych wspólnych Klientów – tak, jak to prezentowaliście do tej pory. Od 7 lat swojego istnienia, nasza firma mogła polegać na Państwa profesjonalizmie i teraz również wszyscy na niego liczymy.
Zachęcamy do tego, by zakupione przez Klientów kupony zostały przez Państwa zrealizowane. W razie zaś niewykonania lub nieprawidłowego wykonania Usługi, reklamacje zgłaszane Wam przez Klientów powinny być wykonywane w terminach wynikających z obowiązujących przepisów (vide: Regulamin Serwisu,
paragraf 6, ust. 5).
Działania spółki będą kontynuowane przez organ wyznaczony przez sąd, co jest normalną procedurą dla każdej spółki, która znajduje się w sytuacji standardowego postępowania upadłościowego. Poinformujemy Państwa o każdej znaczącej dla Państwa informacji wydanej przez sąd, kuratora lub syndyka. W razie jakichś
szczegółowych pytań prosimy o kontakt mailowy pod adresem: finanse@mydeal.pl
Przepraszamy Państwa za wszelkie niedogodności wynikające z zaistniałej sytuacji.
Mamy nadzieję, że mimo tak przykrego dla nas wszystkich rozwoju wydarzeń w pamięci pozostaną przede wszystkim dobre wspomnienia udanych Deali, które razem zrealizowaliśmy i które od powstania firmy zaowocowały sumą 1,5 mln kuponów, co pozwoliło naszym wspólnym Klientom zaoszczędzić ponad 50 mln zł.
To coś naprawdę wyjątkowego na polskim rynku i udało nam się to osiągnąć za sprawą wspólnego zaangażowania również Państwa, jako naszych Partnerów. Dziękujemy, że także dzięki Wam było to możliwe.
Zarząd MyDeal.pl
Właśnie otrzymałem sądowy nakaz zapłaty przez firme Mydeal zaległości dla mnie. Trzeba do sądu !! I wymieniać tzw pracowników jak PANI NAGRABA z nazwiska aby nigdy i nigdzie nie znalazła pracy !!!!
UsuńWszystkie nazwiska należy publikować , jestem na etapie konstrukcji aby nazwiska grupy oszustów mydeal z danymi personalnymi trafiły szerzej wozińska, nagarba itd dokładam kilka razy więcej niż ich zaległości aby przez 2-3 lata publikować dane tych ludzi portal będzie bezpiecznie zlokalizowany poza EU proponuję zgłaszać osoby należące do grupy przestępczej mydael podając dane personalne
UsuńOczyweiscie sa to klamstwa... kradli pieniadze, zeby otworzyc kolejny portal, ktory dziala tak samo jak MyDeal.
OdpowiedzUsuńW miedzyczasie sprezdali baze klientow, zeby naciagac tych samych ludzi jako inna firma.
Byc moze warto poszukac alternatywnych metod rozliczenia tych gnojkow?
Wspolwinny jest takze DOTPAY. Pomimo powiadomienia ich o sytuacji z MyDealem nadal uporczywie prekazywali pieniadze twierdzac, ze MyDeal ma chwilowe problemy i juz je rowziazuje. Przez wiele miesiecy DOTPAY wespol z MyDealem okradali Partnerow MyDeal.
OdpowiedzUsuńKupiłam na mydeal kupon zniżkowy na zabieg refleksologii w salonie "Lakszmi" w Warszawie oraz podarowałam go koleżance na urodziny. Ważny był do 30 września br. Koleżanka zadzwoniła 22 września pod podany numer, aby się umówić i osoba, która odebrała obiecała oddzwonić za kilka dni po sprawdzeniu, czy firma MyDeal zapłaciła za usługę. Przy okazji koleżanka dowiedziała się, że trzeba to sprawdzić, bo MyDeal nie płacił i umowa została rozwiązana. Rozmówczyni wzięła od mojej koleżanki numer kuponu i obiecała, że jeżeli wpłata wpłynęła, to usługa zostanie wykonana. Ze względu na to, że nikt nie oddzwonił, koleżanka ponownie zadzwoniła sama 28 września. Odebrała ta sama co poprzednio pani i wyraziła zdziwienie, że nikt wcześniej nie oddzwonił, a sama ona ponoć była kilka dni w szpitalu. Obiecała, że sprawdzi i oddzwoni. Niestety, nie oddzwoniła. I tak upłynął termin kuponu. Koleżanka nie chciała mi robić przykrości i nic nie mówiła, jednak na moje pytanie, jak się udał zabieg, opowiedziała mi tę historię. Zbulwersowana takim załatwianiem sprawy napisałam do MyDeal 22 listopada i za kilka dni później jeszcze raz, ale brak było reakcji. Teraz już wiem dlaczego. Nie dość, że straciłam kasę, to jeszcze czuję się ośmieszona przed koleżanką. Przestrzegam przy okazji przed tym salonem kosmetycznym, w którym też obiecywali, że zadzwonią i nie oddzwaniali.
OdpowiedzUsuńWłaśnie otrzymałem sądowy nakaz zapłaty przez firme Mydeal zaległości dla mnie. Trzeba do sądu !! I wymieniać tzw pracowników jak PANI NAGRABA z nazwiska aby nigdy i nigdzie nie znalazła pracy !!!!
OdpowiedzUsuńradziłem sie swojego prawnika i lepiej złożyc pozew bez wzywania na świadków, poniewaz świadkowie tylko przeciągną sprawe w czasie, bo zawsze moze załątwić sobie ktoś zwolnienie i nie przyjsc i wtedy rozprawe przesuwają. A tak to szybko nakaz zapłaty i do komornika.
OdpowiedzUsuńTakze mam sadowy nakaz zaplaty. Trwalo to pare miesiecy ale kwit jest. Teraz komornik i zobaczymy czy cos uda sie ze smieciarzy sciagnac.
OdpowiedzUsuńZa to byly prezes Patla teraz poszedl do pracy dalej http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/maciej-patla-content-commerce-managerem-w-grupie-onet-ras-polska#commentform wiec mozna pociagnac temat dale bo za jego kadencji mydeal kradl najwiecej wiec jako prezes odpowiada majatkiem wlasnym za spowodowane straty.
Bedzie z czego sciagac haha :D w koncu przynajmniej polowe wynagrodzenia jesli nei wiecej mozna zajac komorniczo :D
My deal wisi mi sporo kasy, ale mam nakaz zapłaty i kolega Prezes Patla sie nie wypłaci. A z tego ci mi wiadomo, to w babuko zrobił tez swoich byłych pracowników. Krętacz, jak mozna takim ludziom powierzac teraz takie stanowisko, chyba onet powinien sie dowiedziec kogo zatrudnia. Wstyd. Ale przynajmniej bedzie z czego ściągac kase za długi.
OdpowiedzUsuńhej, jak dostaliscie sadowy nakaz zaplaty ? Do kogo moge sie zwrocic ? my mamy firme we Wloszech i tez zostalismy oszukani
OdpowiedzUsuńSprawa w sadzie. Zajelo ponad pol roku zanim sprwa sie odbyla w sadzie, ale jak juz byla to nakaz bez problemu. Koszt nieduzy, okolo 400PLN za calosc. Wzielismy prawnika, ktory sie sprawa zajal. W razie pytan prosze o kontakt na mydealzlodzieje (at) gmail.com
UsuńCzy ktoś z majacych tak jak my nakaz zapłaty p-ko MyDeal otrzymał od komornika chociaż złotówkę??
OdpowiedzUsuńpo rozszerzeniu wyroku na członków zarządu, egzekucja zakończona - w ciągu miesiąca kasa na koncie.
UsuńWyrok rozszerzony na członków zarządu - Panowie Patla i Doleszczak prawomocnie muszą zapłacić. Długo to trwało ale egzekucja zakończona kasa na koncie.
OdpowiedzUsuń